2.9.12

hälsning från en sliten nolla, part II

Jahaja. Så fort man fick mer än fem timmar sömn så blev man dunderförkyld. Det var ju bara en tidsfråga egentligen, med tanke på hur mycket denna lilla kropp fått utstå de senaste veckorna. Lite sömn, tidiga morgnar, bad i sjöar, promenader i spöregn, trista föreläsningar, sena nätter, mycket alkohol, häng i kalla parker, nya intryck etc.

Och så bytte man ut Sambuca-shotarna till Nipaxon-shotar, DG-overallen till mjukisbyxor och nolleaktiviteter till att ligga utslagen i sängen och kränga serier. Men jag har ändå fått lite saker gjorda denna hjärndöda helg, trots allt. Igår var det filmmys (ååååh vad mysigt), och idag kom min snälla familj upp för att 1) inreda mitt lilla kryp-in 2) mata mig 3) bidra med massa mat. Till råga på allt har jag även storstädat, diskat och tvättat, och burit på en jävla helkroppsspegel genom halva stan. The effektivitet of d00m.

Och nu skall jag räkna matte, om jag inte hittar nån serie att titta på.
(Vilket jag mycket troligt lär göra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar