17.5.14

8 veckor senare

Port du Soleil

Igår avslutade jag min sista praktikdag med dunder och brak, då Port hade smackat upp sin sommarpremiär på Brewhouse och bjöd på extra allt (speciellt fri mat och dryck...). Det var en sjukt trevlig kväll tillsammans med byrån och alla +1s och blev nog bästa möjliga avslut!

Dessa 8 veckor har verkligen flugit förbi, och jag har lärt mig så mycket - om allt från designtänktet till nya skills och funktioner.
Tack så mycket mkmedia för att jag fick vara hos er, ni är ett himla gott gäng! :)

Här näst väntar en "tentavecka" med praktikredovisning och sen wops så får jag min högskoleexamen i Grafisk Design. Inte illa.
Men först ska jag försöka vända på dygnet lite, det håller inte att vakna 5.32 av sig själv såsom jag gjorde imorse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar